본문으로 바로가기

아이폰5 9월 출시설 대두~!!

category ★기록들☆/└ 관심사 2011. 6. 14. 23:24
아이폰5 9월 출시설이 대두되고 있네요.
머 물론 루머이긴 합니다만... 이런 기사를 보면 기대되는건 어쩔수 없네요. ㅋㅋ
낚시일 지언정 일단은 기대해 보믄서..

아래 외국 사이트에서 가져온 내용입니다.

Report: iPhone 5 in final testing, may lack 3G FaceTime on Verizon

The next-generation iPhone hardware is reportedly undergoing final testing before production begins, and the device appears to be on schedule for a fall launch. While iOS 5 contains support for 3G FaceTime calls and over-the-air iOS updates, users on Verizon's network may not be able to use the feature in the fall. And additional evidence in the recently released developer preview of iOS contains hints that the next-gen device might still use a 5 megapixel camera sensor.

... 생략(원문은 링크를 클릭하고 해당 페이지로 가셔서 보세요) ...


머 다른건 생략하고 중요한건 다음 세대 아이폰 즉 아이폰 5의 하드웨어에 대한 최종 테스트에 돌입했다는거네요.
이게 사실이어서 아이폰5를 일찍 만나봤으면 좋겠네요.
약정 덕분에 바꾸기는 힘들겠지만 그래도 새로운 디바이스를 만나본다는건 참 기쁜 일이네요. ㅎㅎ

여튼 기대해 보면서..^^